آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

آیدا و ماری

قاتی پاتی تیر تپور هپلی هپو موش بخوردت !

فقط برای آیدا...

این مطلب رو دوباره برای یار آوری خاطرات زدم:

 

آیدا...

 

حتی اگر تو

یک خرس قطبی بودی  یا یک دا یناسور فسیل شده

یا یه موش کور صحرایی یا حتی یه سوسک نیش دار

یا یه بوفالو آفریقایی  یا یک گوریل غول آسا

یا حتی یه بچه خرچنگ دریایی یا یه مار بو آ

من ...

من بازم دوستت می  دا شتم ...

چه برسه به الان که یه تپل  مامانی با مزه  هستی ...

                                      ا ز طرف مجنونت مارا ل

 

پیام فوری و حیاتی واسه آیدا:

 

شنیدم که خواستگار واسه نگارم اومده

 

با جواهرو طلا دیدن یارم اومده

 

اون می خواد یار منو عروس خونش بکنه

 

اونو از من بگیره و منو دیوونش بکنه

 

نمی دونه مگه تو فقط و فقط مال منی

 

نمی دونه واسه من زندگی و جون منی

 

مدیونی

 

مدیونی اگه جوا ب آره بدی آیدا

 

                          از طرف  : دی جی مارال

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد کافی نت پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:31 ب.ظ http://cafenetpars.blogfa.com

سلام

حالا چرا این بنده خدا رو با این همه جک و جونور مقایسه می

کنی طفلکی

اما بگم کارش از همه درستره

سلامشو برسون بای

علی برانکو پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام

از متنی که نوشتی یاد فیلم عصر یخبندان افتادم

حالا کدومتون ماموت هستین و کدومتون موش؟؟؟

لطفا پاسخ دهید

متشکرم بای

میثم۲ یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:56 ب.ظ http://ariyan67.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
اگه وقت کردین یه سر به وبلاگ
جدید من برین
مرسی بای

تنها دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام
خوب هستید مارال خانم ،یه چیزی بگم دلخورنشی ها ، از خوبیهات شنیدم ،وازشینطتات ،الان هم که وبلاگت رو دیدم خیلی لذت بردم چون واقعا بامزه وشیرین نوشتی،دوست دارم منم مثل خودت بامزاح بگم ،ولی اصلا دلم نمی خواد ازم دلخور بشی پس اگر خدای نکرده تواین نظریا نظرهای بدی درمورد مطالب قشنگ بدی که می ذارم حرفی زدم که باعث ناراحتی خانمی شده پیشاپیش وازهمین ابتدا معذرت خواهی می کنم ودلم می خوادهمه رو باشوخ طبعی خودت بخونی
واما اینکه خوشگل خانم راستشوبگو ببینم واقعا بخاطرعشقت به آِیداخانم ناراحتی که نمی ذاری این بنده خدا بره سرخونه زندگیش یااینکه حسودیت شده،راستشوبگو.
همیشه شاد باشی وسلامت وموفق وشاداب
(راستی مارال جان اگرازحرفهای من ناراحت می شی واذیتت می کنه کافی واسم یه اف بذاری وبگی که تمایلی نداری من تووبلاگت چیزی بگم ،دوست خوبم دوستت دارم واصلا هم ناراحت نمی شم چون این حق شماست )

یاسمنگولا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ق.ظ

آیدا جون
مارال از دوریه تو داره میمیره
چرا بهش جواب بله نمی دی؟

متین جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
اگه تونستی یه سر به http://matin6870.blogfa.com
بزن و لینک کن
جدیده

یه نفر چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ب.ظ

من و او از کوی وحدت مزاحم می شیم
می خوایسیم بگیم پت و مت رو دزدیدی
اولین کسی که به اسم پت و مت تو وب وحدت پیام گذاشت من و او بودیم اگر دوست داشته باشید یه حالی هم به وب متروک شما بدیم

پیمان پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ق.ظ http://www.ghaliooooon.blogsky.com

سلام عزیزم
چرا مطلب جدید نمینویسی
کم اوردی
می خوای کمکت کنم دی جی مارال
راستی یک چیزی ......................................

پت مت. شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:37 ب.ظ

چرا پیام ما رو تو وبت نمی زاری مگه میترسی کم بیاری ننتونی جوابمون رو بدی

میثم۲ یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.ariyan67.blogfa.com

سلام
بد نباشه دیگه نیستین مطلباتون کو؟
بابا ول دنیا کنید این همه بد نباشید
شوخی کردم موفق باشین
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد